Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2008 16:10 - Защо?
Автор: foodgloriousfood Категория: Други   
Прочетен: 502 Коментари: 0 Гласове:
0



Никога не съм имала дневник (за повече от няколко дни), затова не съм сигурна, че мога да поддържам един блог. Но защо пък да не опитам. Особено, като се има предвид, че приготвянето на храна е едно от любимите ми занимания. Не бих могла да го нарека "хоби", защото е и необходимост, но може би е най-доближаващото се до хоби.

В никакъв случай не претендирам и за титлата "майстор-готвач" или каквото и да е подобно определение. За мен е важно да знам, че това което консумирам е приготвено добре, че вкусовете са оптимално съчетани, няма излишни продукти и подправки и разбира се е удоволствие да бъде изядено. :-)

Обичам да експериментирам с приготвянето на различни ястия, понякога следвам рецепти, но обикновено не съм достатъчно дисциплинирана да ги спазвам докрай.

Ако блогването се окаже "за мен" дори ще публикувам и снимки на някои от творенията ми. 

Най-интересното разбира се ще бъде да прочета мнения на други като мен и да науча нещо ново, с което мога да експериментирам




Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: foodgloriousfood
Категория: Рецепти
Прочетен: 20623
Постинги: 4
Коментари: 4
Гласове: 62
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930